Showcase

BVA

Sunday, 4 October 2009

.
Lang leve de reclame

Comments:

Milan

2009-10-04 03:47:24

God o god, de armoe. Dan word ik wel kwaad.

Wat een droeve ellende. Sta je daar tussen de opgedirkte stijlloze lui.

Het is trouwens ook de vraag of auteurs dit soort dingen moeten doen – net als signeren in uithoeken – voor hun uitgever. Auteurs worden vaak niks wijzer van die paar extra verkochte boeken. En de uitgever zou tenminste de kosten moeten dekken voor dit soort gedoe.

jan

2009-10-04 10:07:37

Onze levens vertonen enkele opvallende paralellen, Frits, hoewel niet geheel synchroon in de tijd en schaal, maar wel in persoonlijke impact als ik het zo lees..
De auteur/artiest wordt onbetaald ingezet om zijn werk te promoten, waarvan bij de verkoop de uitgever de meeste winst opstrijkt.
“waterdrager, draag het water naar de zeehee…” ;-)

Rob

2009-10-04 13:53:55

Heel herkenbaar. Dit heet een ‘clusterfuck’.
Het levert in ieder geval een prachtige anecdote op. (dat houd mij elke keer op de been)

frits

2009-10-05 15:27:14

Het lag niet aan de uitgever, geloof ik. Ik weet niet eens wie heeft gezorgd dat we daar stonden! Het ligt vooral aan mezelf: ik moet zorgvuldiger afwegen wat ik doe.

← More from Ed
Amsterdam →